Tokyo

23 september 2018 - Miyajima, Japan

aankom

Aankomst tokyo ; yaay wat ben ik blij weer in die geweldige mooie grote stad te zijn:) wil vandaag zoveel doen hahah (tokyo tower,skytree, lopen over shibuya crossing,wat kijk ik uit naar deze mooie dagen, zo maar eens met mijn baggage sjouwen op het vliegveld,de rail pass nog halen en de pocket wifi,wat zijn ze vriendelijk bij JR zeg:) daar wordt ik zo happy van :)nou NS SCHAAM JULLIE:( welcome to japan is duidelijk het blije vrolijke gevoel wat ik heb :) ze helpen me met alles formulieren enz :) dat is 1 van de reden waarom ik zo fan van japan ben en dat is de vriendelijkheid van JR Railways en bevolking, zo mijn rail pass is geregeld nu door voor de pocket wifi maar in terminal 1 aangekomen ipv van terminal 2:( waar dus ook mijn pocket wifi ligt, nu dus een transfer naar terminal 2 zoeken,en gevonden hahah zo even zoeken naar de 100 balies voor pocket wifi(heb ninja wifi) maar de balie heb ik al snel gespot hahah:) nu het wifi kastje gekregen voor onbeperkte wifi:)

zo nu onderweg met een bus( 1000 yen) naar Tokyo central station voor een rit van 90min naar tokyo:)                                                                                                         zo aangekomen op tokyo central station, nu door de massa kruipen met mijn koffers, maar japan is een erg georganiseerd land waar ze rijen maken om in de metro&trein te stappen en ze laten eerst mensen uitstappen waardoor het prettig reizen door japan is :) aankomst in Ikebukuro(tokyo) Ikebukuro is 1 van de 23 wijken in tokyo                 Nu  maar eens naar het hotel gaan zoeken nu, is even zoeken maar naar 20min heb ik het gevonden(APA Hotel Ikebukuro)  nu even wachten met inchecken(15.00), dus ga even lunchen bij Mosburger  mmmm teriyaki burger(oftewel de hemelse hamburger:) zo dat heeft gesmaakt had zon honger dat ik er 3 hen gegeten hahahah:) nu inchecken en opfrissen en gaan genieten in het prachtige tokyo:)wordt vervolgd

1. Nick Van Der pluijm:
    23 september 2018
    leuke update maak er nog vele updates van zo dat we lekker kunnen lezen wat je allemaal hebt gedaan